Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Wednesday, February 10, 2010

DR K i aften og Louisiana igår

I aften kan man se Hanne Marie Svendsen og mig i Forfatterstemmer på DR K. Det blev optaget i Århus i slutningen af december, den første dag DSB for alvor blev overrumplet af det danske vintervejr. Hjemturen tog omkring syv timer, men jeg var i godt selskab, for jeg fulgtes med en af Danmarks bedste forfattere, Hanne Marie Svendsen. Klaus Rothstein er vært, og jeg synes, det er så dejligt, at forfatterinterviews igen er kommet på programmet. Jeg har i hvert fald selv haft stor glæde af at se nogle af de andre udsendelser.

Igår blev jeg interviewet af Synne Rifbjerg på Louisiana i anledning af Weekendavis-prisen. Det var en meget dejlig aften, og alle de fremmødte skal have en stor tak for opmuntrende kommentarer, for at komme med den gode stemning og for at stille gode spørgsmål!

No comments: