Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Thursday, March 18, 2010

Marts

I marts måned har jeg indtil videre været ude og fortælle om Hildegard fem gange. Det har været fem gode og meget forskellige arrangementer - et par biblioteker, det katolske Sankt Andreas biblioteks fødselsdag, en lærerforening og Poul Pilgaards champagnesalon i Caféteratret. To gange er jeg blevet interviewet foran publikum, resten af gangene har det været mig og Hildegard på slap line.

Samtidig er jeg så dybt begravet i Hildegardfortsættelsen, at jeg ikke kan bære at holde fri, selvom jeg har været ude og holde foredrag aftenen i forvejen. Nogle gange bliver jeg meget, meget træt. Så holder jeg fri og går rundt og tænker på ... Hildegard.

I dagene op til påske tager jeg børnene med til Tyskland på endnu en researchtur. Det gode ved at have børnene med er - udover at de er ualmindeligt dejlige at være sammen med - at det hele ikke drukner i arbejde. Jeg lejer en bil og tager dem naturligvis med på den helt store Hildegardtur i området. Men der bliver også tid til andre ting - ren afslapning blandt andet.

No comments: