Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Monday, January 10, 2011

Godt nytår og podcasts

Godt nytår til jer alle. Jeg havde glædet mig til at slappe af i juleferien ... det kom jeg til, desværre i selskab med en virus, og det var ikke helt, hvad jeg havde forestillet mig. Jeg kompenserede med en tur til London i weekenden i verdens bedste selskab, så nu er jeg klar til foredrag, skrivning og alt det andet.

Jeg har fået en mail fra www.nempodcast.dk Det er en web app, som skaberne har lavet, fordi de savnede muligheden for at se DRs videopodcasts på Iphones og Ipads. Senere er konceptet blevet udvidet, så det også fungerer på andre platforme - bl.a Android og almindelige PC'er. Idéen er, at man kan bruge samme løsning uanset om man har adgang via mobil, Ipad eller PC. Det er det samme link til en given udsendelse uanset hvad, og det er rigtig smart fundet på. Man kan f. eks høre mig fortælle om Hildegard i P1's Mennesker og Tro her. Man kan også høre det interview Ann Mariager lavede med mig på Bogforum i november. Elller høre mere om DR's romanlæseklubber.

No comments: