Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Friday, January 20, 2012

Alt det nye

I begyndelsen af december fik vi vores dejlige, lille pige. Nu har jeg tre fantastiske børn og en fantastisk bonussøn. Større bliver det ikke.

Jeg skriver, når hun sover om formiddagen og håber stadigvæk, det lykkes at blive færdig med min nye bog, inden det bliver sommer. Resten af tiden holder jeg barsel... når hun er vågen i hvert fald.

I begyndelsen af februar tager jeg hul på en ny foredragssæson. Det bliver i følgeskab af mand og amme-baby.

I april bliver et gammelt projekt til virkelighed - Jomi Massage og jeg udgiver pladen "Dråbers logik" hos Geiger. Det glæder vi os meget til og man vil garanteret også kunne opleve os sammen flere gange i den anledning.

Bag kunstnernavnet Jomi Massage er Signe Høirup Wille-Jørgensen. Hun er en særdeles alsidig dame, som mange også vil kende fra Speaker Bite Me. Hvad færre måske ved er, at hun også er massør - ovenikøbet en virkelig god en af slagsen. Hun tilbyder også barselsmassage, noget jeg i den grad selv nyder godt af. Det kan man læse mere om her.

No comments: